اس اس خنده

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com


نازک ترین کتاب دنیا : چیز هایی که مردان در مورد زنان میدانند!!! دخترا بالا میرند !!!

.

نیشخند

.

 

وقتی یه زن میبینه که شوهرش داره زیکزاک تو حیاط میدوه باید چیکار کنه؟

هیچی ، باید بهتر هدف بگیره و به شلیک کردن ادامه بده

.

نیشخند

.

 

به پنجاه تا مرد در ته اقیانوس چی میگن؟

یک شروع خوب !!!


باید تو چشم اونایی که واسشون کاری میکنی اما تشکر نمیکنن زل بزنی بگی :

وظیفم نبود، لطف کردم !!

.

قهقهه

.

خداییش لذتی که تو سواری بر خر شیطون هست تو سواری لامبورگینی نیست :دی )

.

قهقهه

.

دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین،گوش دادن به دروغای طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!
.
قهقهه
.

وقتی کباب با برنج میخوریم ۹۰%حواسمون به اینه که هر دوتاش باهم تموم شه !



تا حالا دقت کردین لذتی که در کشیدن چک هست در پاس کردن چک نیست ؟

.

.

.

تا حالا دقت کردین لذتی که در یاد دادن فحش به بچه های کوچیک هست ، در آموزش کامپیوتر و زبان و مسائل تاریخی نیست.. انقده حال میده )

.

.

.

تا حالا دقت کردین درست وقتی شما تو بدترین شرایط قرار دارید بهترین موقعیت ها گیرتون میاد!!!


هروقت یکی داشت پول میشمرد ، شروع کنین از خودتون اعداد الکی بگین ،

وقتی قاطی میکنه خــیـــلی حال میده !


&&&&&


دقت کردین وقتی حقیقت رو می دونین ، گوش دادن به دروغای

طرف مقابل چقدر لذت بخشه؟!


&&&&&


غضنفر به دوست دخترش میگه میدونی‌ فرق تو با بز چیه؟
دوست دخترش قهر میکنه میره...
اونم داد میزنه بیا بابا ...
فرقی‌ ندارین !


&&&&&


طرح آمارگیری خانوار: -شما چند تا بچه دارین؟
- دو تا
- ولی توشناسنامه که نوشته سه تا

- اونو میگی؟ دکور خونست. فقط وقتهایی که اینترنت قطع میشه میره بیرون یه دوری میزنه!


خواستم جونمو فدات کنم ، باخودم گفتم چرا عاقل کند کاری که باز آرد پشیمانی !؟

رفتم دم مغازه به فروشنده می گم قرص پشه داری؟

می گه واسه کشتنش می خوای؟

پـَـ نه پَــ، برای سردردش می خوام!


&&&&&

اگه میخواین از یه موزیک متنفر بشید ، اون آهنگ رو بزارین آلارم از خواب بیدار شدنتون


&&&&&

هیچ چیز بدتر از اون لحظه نیست که وسط بحث متوجه میشی که حق با طرفت هست

و تو رسما داری حرف اضافه میزنی!

اگه تو رو دوست دارم خیلی زیاد ! خاک بر سرم..!!

اگه تو اونی که دلم میخواد ، حتماً خرم..!!


&&&&&

پیامت زیبا ، مرامت بی همتا ، دوستیمون پا برجا ، به یادتم همه جا..!


&&&&&

یک مدیر با سابقه مدیریت با تسلط به زبان های انگلیسی و آشنایی

کامل به کامپیوتر و برنامه های فتوشاپ ، برنامه نویسی ، طراحی وب و ...

جهت کار در ساندویچی نیازمندیم..!!


&&&&&

عدم امنیت یعنی توی یه توالت باشی که فاصله سنگ توالتش تا

در بیش از 1 متر باشه ، درش قفل نداشته باشه و به بیرون باز بشه..!!

&&&&&

یه فرغون میره بالای ساختمون میگه : تا به من نگید پژو پایین نمیام...!!


از رستم می پرسن: تو که دیگه با این یال و کوپال، زن ذلیل نیستی ؟
رستم میگه: مگه من مرد نیستم!




به یه بنده خدایی میگن :
بزرگترین سوال زندگیت چیه ؟
میگه : برق میره کجا میره ؟؟؟



دیروز رفتم بقالی یه بسته هوا خریدم
کارخونه ی نامردِ از خدا بی خبر ، چندتا تیکه چیپس هم انداخته بود توش !!!



زن همسایه چیست ؟
زن همسایه موجودیست که ساعتها دم در حرف میزنه اما نمیشینه ، چون دیرش میشه !



رفتم اصلاح کامل .. گفت : ۳ تومن
یه بار گفتم قسمتای جلو موهامو دست نزن .. گفت : ۳ تومن
یه بار دیگه گفتم فقط موهای رو گوشم رو کوتاه کن .. گفت : ۳ تومن
هوس کردم برم یه نصف تیغ ازش بخرم، ببینم قیمت چنده؟!!






زن : چیکار میکنی عزیزم ؟
مرد : دارم شیر یا خط میندازم !
زن : اگر شیر اومد تو ظرفها رو میشوری ، اگه خط اومد من میرم میخوابم !



یارو داشت بچش رو میزد ، بهش میگن چرا میزنیش ؟
میگه فردا کارنامشو میگیره منم فردا نیستم شهرستانم !




ایرانسل دیگه داره جای دوستامو پر می کنه ، فقط مونده اس ام اس بده کجایی ؟




به غضنفر میگن : برو خبر مرگ حسن آقا رو به بستگانش بده
ولی یک دفعه نگو که هول کنن !
میره دره خونه حسن آقا زنگ میزنه میگه : منزل مرحوم حسن آقا !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : 24 شهريور 1391برچسب:,
ارسال توسط علی ابراهیم پور